בניית אתרים לעסקים

כל מה שצריך לדעת על בניית אתרים לעסקים

כל בעל עסק יודע כיום שבכדי להעניק לעסק שלו את החשיפה הרחבה ביותר שיכולה להיות ועל מנת להפוך את העסק שלו לעסק מוצלח וריווחי, הרי שהוא זקוק לבניית אתר. בניית אתרים לעסקים מאפשר להציג את כל המידע הנדרש על העסק עצמו ועל המוצרים או השירותים אותם הוא מציע. אתר של עסק חייב להיות אטרקטיבי על מנת שהלקוח הפוטנציאלי יבחר דווקא במוצרי או שירותי עסק, על פני מוצרים או שירותים של עסק מתחרה. אתר אינטרנט אטרקטיבי הוא אתר אשר חייב לכלול תכנים איכותיים, אמצעי שיווק רלוונטיים, עיצוב מושך וכל דבר אחר אשר יכול לגרום לו להיות בעל מוניטין חיובי. אם חשבת על בניית עמוד נחיתה לעסק שלך, הרי שחשוב שתדע שדף נחיתה איננו מהווה תחליף לאתר אינטרנט פעיל.

בניית אתרים לעסקים – כך תעשו זאת שלב אחר שלב

בניית אתרים לעסקים, איננו תהליך אשר מתבצע באופן רגעי. מדובר בעבודה קשה, אשר כדאי שתתבצע על ידי אנשי מקצוע המכירים את התחום היטב. יש להשקיע זמן ומחשבה רבה בבניית אתרים לעסקים. יש לבחור בקפידה מקדם אתרים לאחר קבלת המלצות מקולגות והשוואת מחירים. מקדם האתרים אשר תבחרו, יקבל יחד אתכם החלטות לגבי האופי של העסק אשר יבוא לידי ביטוי באתר, לתכנים אשר יכיל האתר, להיקף התכנים, לעיצוב האתר, לבלוגים באתר, להקמת חנות וירטואלית במידת הצורך ועוד. לא פעם, כדאי לבדוק אתרים מתחרים ולבדוק מה אתם יכולים להציע, אשר אותם עסקים אינם יכולים להציע ללקוחות- כך תבדלו את האתר של העסק שלכם ותסייעו לו להיות אטרקטיבי ונבחר יותר, על ידי קהל לקוחות משמעותי.

מקדם האתרים אשר תבחרו, חייב לעבוד בשיתוף פעולה מלא אתכם. כדאי מאוד שתיקחו חלק פעיל בהגדרת קהל היעד של האתר שלכם, באפיון האתר, בעיצוב האתר, בהגדרת היעדים של האתר ובכל מה שרלוונטי לבניית האתר שלכם ולקידום האתר שלכם. כמו כן, יש לבצע חקר מילות מפתח על מנת לשתול את המילים הרלוונטיות בתכנים באתר. מחקר זה הוא חשוב מאוד וכדאי מאוד שיתבצע באופן יסודי ומקצועי, על מנת שהאתר יהיה מדורג בתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל.

קניית דומיין ואחסון אתר

חלק חשוב בתהליך בניית אתרים לעסקים הוא כמובן: בחירת הדומיין. הדומיין הוא הכתובת של האתר. כדאי לבחור דומיין שיתאים לאופן השיווק והקידום של האתר. לדומיין יש תפקיד חשוב בקידום האתר, ככל שהוא יהיה חזק יותר ומקושר יותר לנושאי האתר וכן, ככל שהוא יהיה קצר ותכליתי יותר, כך האתר יופיע בתוצאות חיפוש קודמות לאתרים אחרים.

כאשר מדובר על אחסון אתרים, מדובר על שרת אחסון המאפשרת את אחסונו של כל המידע המצוי באתר. ניתן למצוא כיום חברות שונות המציעות חבילות אחסון אתרים בארץ או בחו"ל. מומלץ לבדוק בטרם בוחרים חברת אחסון את המהירות והמחירים אותם מציע החברה. לשרת האחסון הנבחר יש תפקיד חשוב במהירות הופעת טעינת האתר שלכם ולכן, אין להתפשר בתהליך בחירת החברה אשר מציעה שירותי אחסון אתרים ועל חבילת האחסון אשר תבחר.

בניית האתר באופן מעשי

שלב בניית אתרים לעסקים באופן מעשי כולל בו את הפיתוח, עיצוב האתר, כתיבת התכנים והעלאת התכנים. תהליך פיתוח האתר כולל בו את כתיבה הקוד הרלוונטי בשפת התכנות. כדאי מאוד שהאתר יעבוד בכל סוגי הדפדפנים על מנת שכמות הגולשים שיגיעו לאתר תהיה משמעותית יותר. לאחר שלב הפיתוח, יגיע שלב העיצוב. עיצוב אתרים הוא תהליך שבו יוספו רקעים לאתרים, תמונות, סרטונים, צבעים ועוד. בתום תהליך עיצוב אתרים, מגיע שלב כתיבת התכנים. גם שלב עיצוב אתרים וגם שלב כתיבת תכנים הם שלבים חשובים מאוד עבור קידום ופרסום האתר. עיצוב איכותי ימשוך אליו קהל גולשים גדול ותוכן איכותי, שיוזן באתר במינון נכון, יקדם את האתר בצורה יעילה במנועי החיפוש וישפיע על תודעתם של הגולשים.

קידום האתר

לאחר שבונים את האתר, מגיע שלב לא פחות חשוב בתהליך: קידום האתר. בסופו של דבר, מטרתו של האתר היא לפרסם את העסק על ידי חשיפת האתר, על כל מה שהוא כולל אל קהל משמעותי של גולשים. בכדי לגרום לגולשים להגיע לאתר יש לקדם אותם בדרכים שונות כגון: קידום ממומן או קידום אורגני. הקידום האורגני כולל בו בין היתר את פרסום האתר ברשתות החברתיות. יצירת קישורים נכנסים לאתר, על מנת שגוגל יאנדקס את האתר, העלאה של מאמרי תוכן המעניקים ערך לגולש ומכילים מילות מפתח ספציפיות עליהן התבצע חקר מילות מפתח, העלאת מאמרים לאתרי מאמרים בשם העסק, שליחת ניוזלטורים לרשימות תפוצה, לשווק את האתר בפורומים ייעודיים ועוד.

אם אתם מתלבטים בין בניית עמוד נחיתה לעסק שלכם לבין בניית אתר, אין ספק שאתר אינטרנט אשר יבנה באופן מקצועי, יענה על תחום שיווק ופרסום העסק שלכם בצורה מהותית יותר.

מעוניינים בבניית אתרים לעסקים שלכם? מוזמנים ליצור איתנו קשר ונשמח לעזור לכם.

חברת HIGH QUALITY SITES – חברת בניית אתרים, אם אתה מעוניין בפתיחת אתר אינטרנט תדמיתי, חנות אינטרנטית  או עמוד נחיתה מוזמן לפנות אלינו  077-231-8630 נשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה בכל תחום בניית אתרים.

מאמרים אחרונים בנושא בניית אתרים
דילוג לתוכן