כיצד ניתן לבנות באופן עצמאי אתר וורדפרס

בניית אתרים הוא תהליך אשר בדרך כלל בוחרים עבורו אנשי מקצוע העוסקים בתחום באופן מקצועי. אולם, כדאי לדעת שכיום ניתן לבנות אתר באופן עצמאי, בשל העובדה שכיום קיימות מערכות לניהול תכנים המאפשרות לכל אדם לבצע את תהליך בניית האתר בצורה קלה, נוחה ופשוטה. אחד מהתוכנות הנפוצות ביותר עבור ניהול תכנים הינה: וורדפרס. מדובר בתוכנה המאפשרת לכל אדם לנהל את התוכן באתר שלו באופן עצמאי, מבלי להזדקק לאנשי המקצוע העוסקים בתחום.

מדוע כדאי לבחור דווקא בוורדפרס עבור האתר שלך

התשובה לשאלה זו מאוד פשוטה: ראשית כל, מדובר במערכת חינמית לחלוטין. כל שעליך לעשות על מנת להשתמש בוורדפרס לצורך בניית אתר וורדפרס, זה פשוט להוריד ולהתקין את וורדפרס. ניתן למצוא קהילה שלמה של מתכנתים ומעצבים תבניות לאתר זה. התבניות, הצבעים וכל מה שקשור לעיצוב האתר כל הזמן מתעדכן וכל שעליכם לעשות זה פשוט לבחור את תבנית העיצוב המתאימה לאתר הספציפי שלכם. כמו כן, מדובר במערכת ידידותית לשימוש. כלומר, בניית אתר במערכת וורדפרס זהו דבר קל ופשוט לכל אדם. אין צורך בידע כלשהו בתחום בניית אתרים או עיצוב אתרים, לצורך בניית אתר וורדפרס. במידה ונתקלים בקשיים בתהליך בניית האתר, תמיד אפשר להיעזר בקהילה התומכת המצויה סביב אתרי וורדפרס. יתרון נוסף של בניית אתר וורדפרס כרוך בעובדה שמדובר במערכת אשר מתאימה את עצמה באופן אוטומטי לכל סוג של מכשיר ממנו גולשים. כלומר: האתר שתבנה במערכת זו יעלה בצורה הטובה ביותר במחשב הביתי, במחשב הנייד, בסלולר, במכשיר טאבלט ועוד.

איך בונים אתר וורדפרס?

  1. אפיון אתרים הוא ללא ספק הדבר הראשון שיש לעשות בטרם בונים אתר אינטרנט. גם במקרה של בניית אתרים במערכת וורדפרס, יש צורך לבצע אפיון אתרים ראשוני. כלומר,עליכם לערוך אפיון מעמיק לאתר שלכם ולתת במה בתהליך אפיון זה לסוגיות הבאות:  מהי מטרת האתר, מיהו קהל היעד שלכם, מהן מטרות העסק שלכם, מהם הצרכים השיווקיים אשר יבואו לידי ביטוי באמצעות האתר ועוד.
  2. בשלב השני, עליכם לבצע תרשים לגבי האופן שבו יראה האתר שלכם וכן, מפת אתר. מפת אתר תהווה תכנית לשלד הבסיסי של האתר שלכם וכל מה שהוא עתיד להכיל בו
  3. לאחר שלב התכנון הקודם לתהליך בניית אתרים, עליכם לבחור בדומיין שיהווה את כתובת האתר שלכם ובשרת אחסון. מדובר בדברים היחידים כמעט שיעלו לכם כסף בתהליך בניית אתר וורדפרס. כדאי לבחור דומיין התואם לעסק שלך ומכיל בו סיומת מוכרת.
  4. השלב הבא הוא להתקין וורדפרס על המחשב שלכם ולבחור את מערכת הניהול הרלוונטית של השרת שבחרתם.
  5. לאחר שהתקנתם את וורדפרס על המחשב שלכם. זה הזמן ליצור עיצוב לאתר שלכם. עיצוב אתרים במערכת וורדפרס בצורה הקלה ביותר גובל בשימוש בתבנית קיימת חינמית או קנויה המיועדת עבור אתרי וורדפרס. תבנית וורדפרס מעניקה לכל אחד את היכולת להשתמש בפונקציות אפליקטיביות ואפליקציות עיצוביות אשר בעזרתן ניתן לשנות את עיצוב האתר ולערוך בו אלמנטים שונים.
  6. הוספת תוספים לוורדפרס- אחד היתרונות הגדולים ביותר הגלומים בוורדפרס הוא האפשרות להוסיף תוספים שונים במערכת. רצוי להוסיף למערכת תוספים כגון: תוסף לקידום אתרים, תוסף המאפשר להוסיף לאתר מערכת ניוזלטר בסיסית, הפצה ברשתות החברתיות ועוד, תוסף המאפשר דחיסת תמונות, תוסף אבטחה לאתר, תוסף לאימות דו שלבי. הוספת תוסף תתבצע בהתאם בדרכים שונות בהתאם לאם התוסף חינמי או לא. במידה והתוסף חינמי תוכלו להוסיף אותו דרך המערכת, במידה ורכשתם את התוסף, יש צורך שתורידו אותו למחשב שלכם והוסיפו את התוסף ישירות מהמחשב אל האתר.

המדריך שהובא לפניכם מרכז את תמצית תהליך בניית אתר וורדפרס באופן עצמאי. כיום, תוכלו למצוא בשיטוט ברשת, מדריכי וידיאו מפורטים, אשר ימחישו לכם שלב אחר שלב באופן ממשי, כיצד לבנות אתר וורדפרס.

 

חברת HIGH QUALITY SITES – חברת בניית אתרים, אם אתה מעוניין בפתיחת אתר אינטרנט תדמיתי, חנות אינטרנטית  או עמוד נחיתה מוזמן לפנות אלינו  077-231-8630 נשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה בכל תחום בניית אתרים.

מאמרים אחרונים בנושא בניית אתרים
דילוג לתוכן