בניית אתרים

היכן מומלץ לבנות אתר עסקי?

בניית אתר עסקי היא תמיד החלטה שיש לקבל בתבונה ואחרי בדיקת כל האפשרויות שעומדות פניכם. כאשר אתם נעזרים במשרד מקצועי שעושה לכם את העבודה הם יוכו להסביר לכם את כל היתרונות והחסרונות שבכך, אבל תמיד מומלץ לדעת קצת על נושא זה. זה נכון בעיקר אם אינכם אנשי מחשבים ואינטרנט אבל יש לכם לפחות הבנה מסוימת בגלישה באינטרנט משום שגם אתם למעשה לקוחות של עסקים אחרים. יש כל מיני דרכים שבהן בניית אתר לעסק יכולה להועיל לכם אבל רצוי לדעת כי אתר שהוא גם אתר חנות צריך להיות בנוי נכון ועל פלטפורמה נכונה מאוד לכם ולחנות שלכם. זוהי הסיבה שבדרך כלל וורדפרס מומלץ למי שהבונה חנות לעסק שלו משום שהוא נחשב לפלטפורמה יצירתית ומאפשרת מאוד להוסיף אליה תוספים שיועילו לכם

בניית אתר לעסק או בניית חנות בסופרמרקט ענק?

יש היום כל מיני סוגים של פלטפורמות לבניית עסקים וחלקן מטמיעות את החנות שלכם בתוכן. זה יכול להיות אתר כמו עלי אקספרס או איביי, או אפילו אמזון והמקבילות שלו בישראל כמו מג'נטו או מרמלדה מרקט ועוד אחרות. ההבדל בינן לבין בניית אתר עסקי משלכם מהיסוד וללא קשר לפלטפורמה הזאת הוא שהן נהנות מטראפיק עצום שזורם אליהן בזכות היותן סופרמרקטים עצומים שבהם מחפשים מיליוני אנשים את מה שהם רוצים. היתרון הכי גדול של חנויות כאלה הוא שזה חוסך לכם אמנם את המאמץ והטרחה בקידום העסק שלכם בפרסום ממומן ואתם יכולים להישען על כך שאנשים יגיעו אליכם בכל מקרה. החיפושים יעלו אתכם בתוצאות החיפוש ואנשים יבחנו את האפשרויות שלהם מבין המוצרים שאתם מציעים שם. חיסרון בולט שיש לאתר כזה הוא תשלום עמלות וחלק מהרווחים, תלוי בתנאים שמציעים לכם כמובן. כמו כן, זכרו שבפלטפורמה כזאת אתם כפופים לחוקי האתר וכפופים לביקורות של לקוחות ומפרסמים מוצרים רק בדרך שבה מותר לכם לפרסם שם.

בניית אתר לעסקים שהוא כולו שלכ

כשיש לכם אתר חנות שאינו נמצא באתר שהוא גם סופרמרקט עצום וכללי האתר הוא שלכם בלבד. אין מי שיעשה לכם את העבודה של הקמת פלטפורמה אלא המתכנת שלכם. כמו כן, מבחינתכם מוטלת עליכם האחריות לקדם אותו ולפרסם אותו, כך שתתחילו לצבור לקוחות וטראפיק כדי לעלות בתוצאות החיפוש כמה שיותר מהר וכמה שיותר ראשונים. זוהי עבודה ממושכת שלוקחת זמן עד שמצליחים לצוף למעלה בראש הרשימה, אבל זהו מאמץ שכדאי להשקיע בו משום שלאחר בניית אתר לעסק כל הניהול עובר לידיכם. אתם מחליטים, אתם מנווטים, אתם מפרסמים, אתם קובעים, ונעזרים לשם כך באנשי המקצוע שאתם יכולים למצוא כדי לתת לכם את המידע שנחוץ לכם. זוהי הדרך הטובה ביותר לנצל את הרווחים שלכם מהחנות. במקום לשלם לפלטפורמה הגדולה תוציאו את התשלומים האלה על בניית בניית אתר עסקי עצמאי לחלוטין שאינו חייב לציית לחוקים של אף אחד מלבדכם. ולשם כך למעשה יצאתם לעצמאות.

חנות מעוצבת לפי הדרישות שלכם

מלבד העצמאות השמורה לכם כשאתם בונים אתר חנות משלכם, בניית אתר לעסקים מבטיחה לכם שליטה בעיצוב. זה נשמע אולי טריוויאלי אבל בסופו של דבר הנראות של חנות היא זאת שגורמת לנו אם להישאר או לצאת מהר. כל בניית אתר לעסק חייבת להיות מאופיינת מראש על פי הצרכים שלכם, וכאשר אתם בונים אותה עצמאית רוב הסיכויים שהיא תיראה בדיוק כפי שרציתם שתיראה. זה אומר בעיקר שלא תצטרכו להתפשר על שום מאפיין שראה לכם מתאים יותר לחנות שלכם.

חברת HIGH QUALITY SITES – חברת בניית אתרים, אם אתה מעוניין בפתיחת אתר אינטרנט תדמיתי, חנות אינטרנטית  או עמוד נחיתה מוזמן לפנות אלינו  077-231-8630 נשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה בכל תחום בניית אתרים.

מאמרים אחרונים בנושא בניית אתרים
דילוג לתוכן