בניית אתר וורדפרס חלק שני

החלק הזה הינו לרוב חלק טכני, מחולק לשלושה חלקים.

  1. תהליך התקנת הוורדפרס
  2. תהליך עבודה עם הוורדפרס
  3. התקנת תוספים חשובים התחלתיים.

תהליך התקנת הוורדפרס

תהליך זה הינו תהליך קצר, אך חשוב לשים לב לפרטים, ראשית לאחר שחיברנו בין הדומיין לשרת אנו צריכים להיכנס לממשק הניהול (אצלי זה cpanel) בממשק זה אם יורדים למטה יש אייקון של וורדפרס יש ללחוץ עליו.

לאחר מכן צריך ללחוץ על install.

צריך למלא את התחלת הדומיין לבחור מתוך הרשימה (אם לדומיין נרכש תעודת אבטחה יש צורך לרשום אותו כ https: ) לאחר מכן יש לבחור את כתובת האתר שעליו אנו מעוניינים להתקין את הוורדפרס.

לאחר מכן נבקש לבחור את שם האתר

שלב הבא הוא בחירת שם משתמש, סיסמא , ומייל למקרה שאם שכחת את הסיסמא.

טיפ – ליצור קובץ או דף שבוא רשום לכם את השם והסיסמא של האתר למקרה שתשכחו.

שלב הבא – בחירת שפה (אני בוחר בעברית)

בחירת תבנית אקראית.

רואים עד כמה זה פשוט?..

מעוניינים להקים אתר מקצועי, רספונסיבי ונגיש?

השלב הבא הוא תהלך העבודה עם וורדפרס

בכדי שנוכל לעבוד עם מערכת הוורדפרס כמו שצריך אנו צרים לוודה מספר דברים, לכל אתר שאנו בונים יש איזה שהיא תבנית, התבנית היא הבסיס שעליה אנו בונים את האתר, יש מגוון גדול מאוד של תבניות, אני לרוב משתמש בכמה סוגי תבניות אבל משתמש בחברת פוג׳ו שזו חברה שמוכרת תבניות ותוספים (שניגע בזה בהמשך) פרימיום ובעברית.

ולמה זה כדאי עברית? כי אם קורה תקלה או משהו לא בסדר לא בעיה לסדר זה בשפת האם שלנו. וחוץ מיזה יותר קל ונוח לבונה אתרים לבנות ככה.

כחלק בלתי נפרד מתהליך העבודה של בניית אתר בוורדפרס הוא ההבנה איך מעלים את האתר, לאחר בחירת התבנית אנו נכנסים להגדרות האתר

יש את האפשרות לבחור תבנית מתבניות קיימות או לחלופין לחפש תבניות הנמצאות בסינון ולסנן על פי צורך מסויים. או להעלות תפנית של פוג׳ו לפי תבנית חדשה ולהעלות קובץ. להתקין ולא לשכוח להפעיל.

כחלק בלתי נפרד מתהליך העבודה של בניית אתר בוורדפרס הוא ההבנה איך מעלים את האתר, לאחר בחירת התבנית אנו נכנסים להגדרות האתר.

כללי – יש את השם של האתר, התיאור שלו בגוגל. הדברים שצריך לשנות שם הם הזמן ואת מרכיב השעה איך שאנו רוצים שהיא תהיה מוצגת, את מבנה התאריך ואת היום שהשבוע יתחיל בו.

קריאה – כאן צריך להחליט איזה עמוד הוא עמוד הבית, איזה עמוד הוא עמוד הפוסטים והאם לתת לגוגל כרגע לסרוק את האתר, עדיף לא לתת לסרוק את האתר כל עוד האתר לא שלם.

ניתן לבחור כמה פוסטים יוצגו, והאם יוצגו בצורה מלאה או עם תקציר.

מבנה קישורים – אחראי על נראות כתובת ה url .

תמיד עדיף לסמן את מזהה הפוסט, לאתרי בלוג או אתרי חדשות ניתן לסמן את שנה חודש יום וכו׳..

עד כאן זה ההגדרות הראשוניות של האתר.

חברת HIGH QUALITY SITES – חברת בניית אתרים, אם אתה מעוניין בפתיחת אתר אינטרנט תדמיתי, חנות אינטרנטית  או עמוד נחיתה מוזמן לפנות אלינו  077-231-8630 נשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה בכל תחום בניית אתרים.

מאמרים אחרונים בנושא בניית אתרים
דילוג לתוכן