בניית אתרים

בניית אתרים לעסקים באינטרנט

יש לכם עסק ואין לכם עדיין אתר אינטרנט? כדאי שתמהרו ותפנו לחברה מקצועית בתחום בניית אתרים כדי שתקים אתר עסקי.

אין שאלה בכלל, בעולם הפרסום המודרני אשר עובר כולו לזירת אינטרנט כל עסק חייב אתר. קהל הלקוחות כבר עבר לאינטרנט לפני זמן רב, משום ששם נוח ונעים לו יותר לעשות קניות, לברר מידע וכן הלאה. באינטרנט אנשים יכולים שם לעשות השוואת מחירים תוך שניות בחיפוש פשוט בגוגל, מבלי לצאת מהבית ולעבור בין כמה חנויות (עניים שתמיד מתארך מעבר לצפוי והופך למעיק). כמו כן, אולי בפעם הראשונה בהיסטוריה ניתן להציג פרסומות בדפי האינטרנט בהם אנשים גולשים או לחשוף את קהל הגולשים לפרסומות על ידי קידום אורגני שמשפיע על תוצאות החיפוש, מבלי להעביר את הגולש להיחשף לפרסומת באופן יזום – דבר שמרגיז לא מעט אנשים.

בקיצור, הפוטנציאל והכוח שיש כיום לאינטרנט ולאתרים באינטרנט הוא אדיר וגם לעסק שלכם יש מקום ברשת.

כיום החיים קורים במרחב הווירטואלי. אנחנו מחוברים אחד לשני ולעסקים, מכל מקום בעולם אל כל מקום גם בקצה השני של כדור הארץ, ולמעשה האינטרנט מנהל אותנו ואת עולמנו.

בתחום העסקים המסחרי, אתרי האינטרנט הם ייצוג של בית העסק ברשת בדיוק כפי שהעסק קיים בפועל כחנות, משרד או חברה. כל עסק אשר מכבד את עצמו דואג להקים אתר אינטרנט, וכך, מלבד עבודת מיתוג ועבודה על תדמיתנות, יש גם הנגשה של שירותים ושל מוצרים ללקוחות, ללא כל הגבלה כמעט. והקהל ענק ממדים, באמצעות האינטרנט אתם תוכלו להגיע אליו. אם אתם לא שם אתם לא קיימים! בניית אתרים היא דבר שהוא בגדר חובה לכל עסק!

בניית אתרים

בניית אתרים – איך נקבעים המחירים

העלויות וטווח המחירים בתחום בניית אתרים משתנה מאוד ותלוי במספר גורמים. יש כמה פרמטרים שיכולים להשפיע מאוד על העלויות. למשל, יש אתרים פשוטים ולא מורכבים שגם העבודה עליהם קלה יותר, ולעומתם יש אתרים מורכבים ומסובכים שיצריכו יותר עבודה ולבנות אותם יעלה יותר כסף. יש אתרים קטנים ויש אתרים גדולים, אתרי תדמית ואתרי חנות לא מצריכים את אותה כמות עבודה ואותה השקעה על כן העלויות של שכר הטרחה משתנות לפי סוג האתר והעבודה עליו.

בדרך כלל בנייה של אתר רגיל  תעלה לכם כמה אלפי שקלים, כל תוספת מורכבת יותר שתרצו להוסיף כשדרוג תייקר את המחיר עבור העבודה, אך בכל מצב, יש לזכור כי  מדובר בהשקעה חד פעמית שתהיה אפקטיבית ורלוונטית לעתיד. נוסף על כך, מה שכל כך טוב באתר אינטרנט זה שתמיד אפשר לשנותו, לעדכן אותו מכל בחינה, תוכן ועיצוב ולשפר אותו ככל שתרצו כל העת. לא משנה מה המחיר, מדובר בהשקעה משתלמת לכל עסק, אין בכך ספק.

אתר אינטרנט מוצלח הוא אינדיקציה למעמד של בית העסק ולכן חשוב לחשוב צעד קדימה ואפילו כמה צעדים, ולבנות אתר איכותי לעסק,  אתר שיציג את העסק שלכם על הצד הטוב ביותר ויביא לכם לקוחות חדשים לצד שמירה על קהל הלקוחות הקיים שלכם, ויגדיל את כמות העסקאות והרווחים של העסק.

בניית אתרים כמו שצריך!

כדי שאתר אינטרנט אכן יהיה איכותי ונוח לגולש, צריך לבנות אותו כראוי מן היסוד ולעבוד לפי שלב שלב, מבלי לעשות קיצורי דרך. נושא השלבים הוא קריטי כיוון שכל שלב הוא הבסיס לשלב שבא אחריו בתהליך הבנייה של האתר, ומומלץ שלא לדלג על שלבים.

להלן פירוט של ארבעת השלבים העיקריים העבודה על בניית אתרים. למרות שיש מערכות בהם תוכלו להקים אתר אינטרנט בכוחות עצמכם, אנו תמיד ממליצים להיעזר בגורם מקצועי שמתמחה בתחום.  חשוב לעשות את העבודה פעם אחת וכמו שצריך.

  1. שלב אפיון האתר- מגדירים את אפיון האתר על פי המטרה הראשית שלכם ולפי מה שהאתר נועד לשרת/להשיג.
  2. שלב העיצוב – וויזואליות ונראות זה א'-ב'. אתר צריך להיות יפה ומושך לגולשים. כמו כן, על האתר לייצג את בית העסק באופן מותאם לקו עיצוב הכללי של העסק בפועל.
  3. שלב עדכון תוכן – כאשר האתר מוכן מבחינת מבנה ועיצוב, מתחילים להעלות אליו תכנים רלוונטיים כגון: מאמרים, מידע שימושי, תמונות וכיוצא בזאת.
  4. שלב עבודת התכנות– רלוונטי כאשר יש צורך בעבודה מורכבת יותר של תכנות על האתר (במקרה של אתר מורכב).

חברת HIGH QUALITY SITES – חברת בניית אתרים, אם אתה מעוניין בפתיחת אתר אינטרנט תדמיתי, חנות אינטרנטית  או עמוד נחיתה מוזמן לפנות אלינו  077-231-8630 נשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה בכל תחום בניית אתרים.

מאמרים אחרונים בנושא בניית אתרים
דילוג לתוכן