בניית אתרים

איזה אתר מתאים לעסק שלכם?

עולם התעסוקה עובר היום למודל של יותר עצמאים, בעלי עסקים ופרילנסרים שמעדיפים לעבוד כך, אם מבחירה או מאילוץ בגלל מיעוט מקומות שמעסיקים אותם כשכירים. זהו שינוי מאוד גדול שמשפיע לא רק על עולם התעסוקה, אלא גם משנה לגמרי את חוקי המשחק והנראות של כל מי שעובד כעצמאי. אם פעם היו לנו מספר מוגבל ויקר של ערוצי תקשורת אקסקלוסיביים ויקרים כדי לפרסם בהם את עצמנו, היום אנחנו יודעים שיש לנו אינטרנט וכל אחד יכול למצוא בו את עצמו. בניית אתר עסקי היא מחויבת המציאות משום שכל עסק גם ימצא את עצמו במוקדם או במאוחר באינטרנט, באתר משלו בדרך כלל, או אפילו רק בדף עסקי.

למה חשובה בניית אתר לעסק?

אנשים פותחים עסק כדי להתפרנס ולמצוא לקוחות, לא משום שהם משועממים. כל עסק מתחיל בבניית אסטרטגיית פרסום ומציאת זירה לפעילות שיווקית. כמו כן, כל עסק צריך להחליט היום אם הוא אכן בונה לעצמו חנות או משרד פיזי או מעדיף בניית אתר עסקי. אם יש לכם חנות פיזית שבה נמכרת רוב הסחורה, עליכם להחליט אם תבנו גם אתר חנות ותמכרו באינטרנט, או שאתם מסתפקים רק בחנות הפיזית. בכל מקרה, תצטרכו לבנות אתר או דף כלשהו כדי להפגין נוכחות באינטרנט כדי שלקוחות יידעו למצוא אתכם בקלות. עם זאת, כדאי מאוד לומר גם למי שנרתע מכל בניית אתר לעסקים שהסוגים שלהם שונים ומגוונים, ויש אפשרות לבחור בין סוגים שונים ולא רק עיצובים. הדרך לשם מובילה דרך ההתרשמות שלכם מאתרים שונים שנתקלתם בהם ועוררו בכם השראה או ביקורת כלשהי, ואלא אם כן אתם אנשי מקצוע בתחום האינטרנט אין ספק שתצטרכו גם עזרה בהבנת הצרכים שלכם וההתאמה של האתר הנכון לכם.

סוגים של אתרים שעומדים לרשותכם

בניית אתר לעסק יכולה להיות פשוטה ויכולה להיות מורכבת, והיא תלויה מאוד באופי העסק שלכם ובמטרות שלו. יש כמה וכמה סוגים שאתם יכולים לשקול בבחירתכם:

  • בניית אתר לעסקים שהוא תדמיתי ואינו מרכז פעילות מכירתית רבה. זהו אתר סטטי כמעט שמבטיח את הנוכחות שלכם באינטרנט ודואג לכך שמי שמחפש את השם שלכם או את המוצר שלכם ייתקל בשמכם ובמה שיש לכם להציע. אינכם חייבים למכור דרך אתר זה, אבל חובה להשאיר דרך ליצור אתכם קשר בטלפון או באפליקציה או באימייל, להציג מפה מדויקת כדי שיבואו אליכם ובבוא העת גם תוכלו לקדם את האתר שלכם בקידום אורגני או ממומן בעזרת בעלי מקצוע. כאן חשובה הבנייה הנכונה של האתר שלכם, כדי שיכיל כל מה שחשוב למנוע החיפוש גוגל.
  • אתר חנות הוא אתר שמציע ללקוחות שלכם לקנות דרכו, בדרך כלל. קיימים אתרי חנות שרק מזמינים אתכם לבוא לכלבו שלהם, למשל, ולקנות שם, אולם זה שמור למקרה שבו חנות באמת אינה יכולה להציע קניות דרך האינטרנט אלא רק פיזית, במקום עצמו. אם זהו העסק שלכם, בנו אתר שמציג לפחות את החנות שלכם בכמה שיותר מידע, כולל תמונות והסברים על מה שנמכר שם, כדי שתוכלו לרכז תנועת לקוחות שמחפשים אתכם בגוגל. גם כאן חשובה ההתאמה הנכונה לצרכים שלכם וגם למנועי החיפוש, משום שגם אם אינכם מוכרים באינטרנט לפחות תמשכו תנועת גולשים שהופכים ללקוחות בחנות עצמה.

בכל מקרה, חשוב לדעת כי בניית אתר לעסק היא עבודה רצינית שחייבת להיעשות על ידי מומחים, כדי לבנות תשתית טובה לפרסום ולקידום אחר כך, מאוחר יותר. כמו כן, יש לדאוג לאתר שאפשר יהיה להרחיב ככל שיידרש בהמשך, בתקווה שהעסק שלכם יצמח ויתרחב והאתר שלכם יגדל בהתאם.

חברת HIGH QUALITY SITES – חברת בניית אתרים, אם אתה מעוניין בפתיחת אתר אינטרנט תדמיתי, חנות אינטרנטית  או עמוד נחיתה מוזמן לפנות אלינו  077-231-8630 נשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה בכל תחום בניית אתרים.

מאמרים אחרונים בנושא בניית אתרים
דילוג לתוכן